Po 18 nie podjadamy

kanion Po 18 nie podjadamyW ostatnim poście pisałem o wzajemnych zależnościach pomiędzy ćwiczeniami, piciem wody i ilością potasu w organizmie, dziś o trennigach i jedzeniu.
Nawet regularne treningi nie pomogą pozbyć się zbędnych kilogramów jeśli nie połączy się ich z odpowiednim jedzieniem. Dieta zdrowej osoby dorosłej składa się z około 50-65% węglowodanów (bogate w nie są m.in. pełnoziarniste pieczywo, makarony, brązowy ryż, kasza, owoce),
25-30% tłuszczy (roślinne i zwierzęce); 10-12% białka (np. jaja, mleko, produkty mleczne, mięso, ryby, orzechy).
Różnica pomiędzy dietą dla osób ćwiczących 2, 3 czy 4 razy w tygodniu ogólnie polega na ilości spożytych kalorii. Dzienne zapotrzebowanie energetyczne (kaloryczne) w zależności od płci, wieku i aktywności fizycznej to od około 1500 do 3000 kalorii. Im więcej się trenuje, tym zapotrzebowanie kaloryczne wzrasta, co oznacza że możemy zjeść więcej. Przy mniejszym wysiłku warto ograniczyć spożycie nadmiernej ilości kalorii. Trzeba też pamiętać, żeby jeść mniej, ale często i regularnie. Najlepiej spożywać pięć posiłków w ciągu dnia, w odstępnie około 3 godzin i zrezygnować z podjadania po godzinie 18.
Dzień koniecznie powinno rozpocząć się od śniadania, które jest najważniejszym posiłkiem. Aby było zdrowe i pożywne zjedzmy np. płatki owsiane z mlekiem albo jogurtem naturalnym. Można dodać do niego niewielkie ilości suszonych owoców lub pestek dyni, słonecznika, migdałów. Drugie śniadanie powinno być lekkie, np. banan lub inny ulubiony owoc. Na obiad można zjeść np. grillowaną pierś kurczaka (zawiera dużo białka) z surówką z marchwi i brązowym ryżem. Na podwieczorek galaretkę z owocami (bez bitej śmietany) lub inny niskokaloryczny przysmak. Kolacją może być surówka warzywna, kromka razowego chleba z szynką z indyka, sałatą i pomidorem.
Wybierając się na trening nie należy się objadać. Jeśli odczuwamy głód, sięgnąć można po lekką przekąskę, którą może być owoc, garść migdałów lub orzechów czy jogurt naturalny. Właściwe odżywianie jest kwestią zachowania odpowiednich proporcji.
Układając prawidłową dietę należy zwrócić uwagę na rodzaj i częstotliwość uprawiania aktywności fizycznej, ale także na wiek, płeć czy masę ciała konkretnej osoby.
A po treningu warto zadbać o właściwe regeneracje skóry. Na przykład używając jednego z żeli pod prysznic dostępnych w sklepie: www.blizejciebie.pl
Powodzenia

Podziel się na:
  • services sprite Po 18 nie podjadamy
  • kciuk Po 18 nie podjadamy
  • sledzik Po 18 nie podjadamy
  • sfora Po 18 nie podjadamy
  • forumowisko Po 18 nie podjadamy
  • services sprite Po 18 nie podjadamy
  • spis Po 18 nie podjadamy
  • wahacz Po 18 nie podjadamy
  • polec Po 18 nie podjadamy
  • co robie Po 18 nie podjadamy
  • gadu gadulive Po 18 nie podjadamy
  • services sprite Po 18 nie podjadamy
  • services sprite Po 18 nie podjadamy

Informacje o Jan

Jan Bliżej Ciebie płeć: nie kobieta wiek: średni żona: jedna od wielu lat dzieci: jedno, nie mężczyzna wykształcenie: wyższe znajomość internetu i komputera: niska wiedza o blogach: żadna zainteresowania mało oryginalne: dobra książka sensacyjna, film i śmieszny kabaret, o który coraz trudniej oraz sport w dwóch wersjach biernej(kibic)i czynnej ( rekreacyjne uprawianie marszów, biegów, jazdy na rowerze, koszykówki i narciarstwa). Poza tym kocham zwierzęta i chciałbym, żeby na całym świecie był pokój, a jak zostanę miss to będę też walczyć z nierównością społeczną na kuli ziemskiej.
Ten wpis został opublikowany w kategorii i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>