Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu

Od dawna już zachowania tak zwanych konsumentów są przedmiotem zainteresowania naukowców. Te badania mają na celu nie tylko opis rzeczywistości w której żyjemy, ale przede wszystkim mają przyczynić się do tego, aby dana sieć mogła więcej sprzedać.

Nie inaczej postanowiła zrobić jedna z hipermarketowych sieci. Naukowe wywiady i obserwacje zostały przeprowadzone przez pracowników Uniwersytetu Warszawskiego w marcu i kwietniu 2013 roku w pięciu miastach w trzech regionach Polski: mazowieckim (Warszawa), wielkopolskim (Poznań i Gniezno) oraz śląskim (Bytom i Katowice). W każdym z miast przebadano cztery rodziny. Wybrane zostały trzy regiony społecznie uważane za odmienne ze względu na wielowiekowe różnice, dotyczące rozwoju gospodarczego i polityczno-społecznego.

Okazało się, że na przykład strategie zakupowe różnią się w zależności od regionu kraju. Na Śląsku ceni się jakość i solidność niemieckich produktów, za zakupy odpowiedzialne są zwykle kobiety. Wielkopolskie zarządzanie budżetem i aprowizacją to sztywny podział ról: jedno z małżonków zajmuje się zakupami i gotowaniem, drugie kontroluje domowe finanse. W Warszawie czas to pieniądz – szybkość i wygoda zakupów stawiane są ponad atrakcyjnością promocji. Mieszkańcy stolicy wliczali czas i koszt dojazdu do sklepu jako element całkowitej ceny zakupów.

Sklep www.blizejciebie.pl jest wiec doskonały dla tych, którzy właśnie cenią szybkość i wygodę zakupów, bo można je zrobić bez wychodzenia z domu. Badania wykazały również, że wielu fanów mają gazetki z promocjami dla klientów. Bliżej Ciebie też taką posiada.

gazetka

Podziel się na:
  • services sprite Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • kciuk Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • sledzik Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • sfora Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • forumowisko Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • services sprite Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • spis Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • wahacz Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • polec Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • co robie Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • gadu gadulive Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • services sprite Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu
  • services sprite Zakupy po warszawsku, czyli nauka w służbie handlu

Informacje o Jan

Jan Bliżej Ciebie płeć: nie kobieta wiek: średni żona: jedna od wielu lat dzieci: jedno, nie mężczyzna wykształcenie: wyższe znajomość internetu i komputera: niska wiedza o blogach: żadna zainteresowania mało oryginalne: dobra książka sensacyjna, film i śmieszny kabaret, o który coraz trudniej oraz sport w dwóch wersjach biernej(kibic)i czynnej ( rekreacyjne uprawianie marszów, biegów, jazdy na rowerze, koszykówki i narciarstwa). Poza tym kocham zwierzęta i chciałbym, żeby na całym świecie był pokój, a jak zostanę miss to będę też walczyć z nierównością społeczną na kuli ziemskiej.
Ten wpis został opublikowany w kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>